Seuraa Tamro Oyj

Tunnisteet

asiakastarinat

Asiakastarina: Katse eteenpäin

Asiakastarina: Katse eteenpäin

Blogikirjoitukset   •   Syys 07, 2018 14:11 EEST

Puheenvuoro: Miten saada tuloksia verkossa?

Puheenvuoro: Miten saada tuloksia verkossa?

Blogikirjoitukset   •   Kesä 27, 2018 08:38 EEST

Apteekin digitaalisuus on paljon muutakin kuin verkossa ostamista. Miten apteekki voi kohdata asiakkaita verkossa?

Puheenvuoro: Erityisluvalliset lääkkeet ovat tärkeä osa potilasturvallisuutta

Puheenvuoro: Erityisluvalliset lääkkeet ovat tärkeä osa potilasturvallisuutta

Blogikirjoitukset   •   Kesä 20, 2018 09:08 EEST

Jos myyntiluvallisessa lääkkeessä on saatavuusongelmia tai potilaan harvinaiseen tarpeeseen ei löydy Suomesta lääkettä, astuvat erityisluvalliset lääkkeet kuvaan. Näillä lääkkeillä on tärkeä merkitys pienillä markkinoilla, joilla myyntiluvallisten lääkkeiden valikoima ei ole yhtä laaja kuin isommissa maissa.

Puheenvuoro: Syöpää vastaan yksilöllisesti

Puheenvuoro: Syöpää vastaan yksilöllisesti

Blogikirjoitukset   •   Kesä 13, 2018 07:57 EEST

Toivon tarina on esimerkki siitä, miten syöpää hoidetaan yksilöllisesti. Toivo on kuvitteellinen hahmo, mutta tarinan esimerkit ovat todellisia. Ne kuvaavat jo käynnissä olevia yksittäisiä hankkeita, joilla yksilöllistettyjen hoitojen kehittämistä viedään eteenpäin.

Asiakastarina: Apteekki kiinni ajassa

Asiakastarina: Apteekki kiinni ajassa

Blogikirjoitukset   •   Kesä 08, 2018 09:43 EEST

Hyvä palvelu ja positiivinen ilmapiiri ovat Hietalahden Apteekin valttikortteja. Apteekin alkujaan pienestä koosta huolimatta toimintaa on lähdetty kehittämään rohkeasti. Apteekkari Susanne Lindbergin tähtäimessä on moderni ja monipuolinen apteekki.

Puheenvuoro: Korvat herkkänä, kädet savessa

Puheenvuoro: Korvat herkkänä, kädet savessa

Blogikirjoitukset   •   Touko 25, 2018 08:44 EEST

Tamron apteekkiedustaja ei ole pelkkä tuotemyyjä, vaan apteekkitoimialan tuntija, joka auttaa apteekkia kehittämään liiketoimintaansa. Välillä sahataan hyllyjä ja toisinaan pohditaan vuosisuunnitelmaa. Tärkeintä on reilu yhteistyö ja asiakkaan tarpeiden kuuntelu.

Puheenvuoro: Terveystiedoista kaikki ilo irti

Puheenvuoro: Terveystiedoista kaikki ilo irti

Blogikirjoitukset   •   Huhti 16, 2018 10:47 EEST

Lääkäri passittaa potilaan verikokeeseen, virtsanäytteeseen tai röntgenkuvaan. Tulokset tallennetaan lääkärikeskuksen tai terveyskeskuksen tietokantaan – jonne ne myös hautautuvat. Näin ei kuitenkaan tarvitsisi olla.

Asiakastarina: Yksilöllistä hoitoa kehittämässä

Asiakastarina: Yksilöllistä hoitoa kehittämässä

Blogikirjoitukset   •   Huhti 10, 2018 08:33 EEST

Maailman suurin syöpälääkkeiden kehittäjä ja valmistaja Roche panostaa yksilölliseen terveydenhoitoon. Kun lääkekehitys ja diagnostiikka toimivat saman katon alla, yksilölliseen lääkekehitykseen on helppo panostaa.

Asiakastarina: Meidän kylän apteekki

Asiakastarina: Meidän kylän apteekki

Blogikirjoitukset   •   Huhti 06, 2018 09:16 EEST

Pienen Tammelan kunnan apteekissa on niin hyvä palvelu, ettei asiakkaan tarvitse haikailla muualle. Kesäkaudella apteekissa piipahtavat myös lähirantojen mökkiläiset.

Puheenvuoro: Lääkkeet eivät kuulu luontoon

Puheenvuoro: Lääkkeet eivät kuulu luontoon

Blogikirjoitukset   •   Helmi 13, 2018 09:15 EET

Vesistöihin ja muualle ympäristöön päässeet lääkeaineet muodostavat uhkan niin ihmisille kuin eläimillekin.

Puheenvuoro: Hyvinvoinnin lähettiläs

Puheenvuoro: Hyvinvoinnin lähettiläs

Blogikirjoitukset   •   Helmi 12, 2018 09:07 EET

Hyvinvointi, armollisuus itselle ja itsensä kuunteleminen korostuvat Pippa Laukan puheissa.

Asiakastarina: Ensikosketus apteekkityöhön

Asiakastarina: Ensikosketus apteekkityöhön

Blogikirjoitukset   •   Helmi 09, 2018 08:45 EET

Ennen kuin tuore farmaseutti toimittaa ensimmäisen reseptilääkkeensä asiakkaalleen ensimmäisessä työpaikassaan, on takana kolme vuotta tiivistä opiskelua ja harjoittelua muun muassa opetusapteekissa.

Asiakastarina: Aikaa hoivata

Asiakastarina: Aikaa hoivata

Blogikirjoitukset   •   Tammi 03, 2018 09:13 EET

Kun lääkkeiden annosjakelupalvelu otettiin käyttöön hoivakodissa Riihimäellä, hoitajilta vapautui aikaa asukkaiden kiireettömään kohtaamiseen.

Asiakastarina: Hoitoa eniten tarvitseville

Asiakastarina: Hoitoa eniten tarvitseville

Blogikirjoitukset   •   Joulu 19, 2017 08:57 EET

Biogen tunnetaan parhaiten MS-talona, mutta yrityksen ytimessä ovat myös harvinaissairaudet sekä muut neurologiset sairaudet, joihin ei ole aiemmin ollut lääkehoitoa.

Asiakastarina: Lääkehoitoa kaltereiden taakse

Asiakastarina: Lääkehoitoa kaltereiden taakse

Blogikirjoitukset   •   Loka 30, 2017 14:59 EET

Hämeenlinnan vankisairaalan yhteydessä sijaitseva lääkekeskus vastaa siitä, että kaikki Suomen vangit saavat tarvitsemansa lääkkeet.

Asiakastarina: Kauppa syntyy vasta apteekin kassalla

Asiakastarina: Kauppa syntyy vasta apteekin kassalla

Blogikirjoitukset   •   Loka 30, 2017 13:29 EET

Harmonia Life panostaa markkinoinnissa vahvasti muutamaan brändiin. Yrityksen näkökulmasta kauppa on tehty vasta, kun tuote on ostettu apteekista ulos. Yritys siirtyi kesällä Tamron asiakkaaksi.

Tamro palvelee terveystuotekauppaa – luonnonmukaisuudesta tullut pysyvä trendi

Tamro palvelee terveystuotekauppaa – luonnonmukaisuudesta tullut pysyvä trendi

Blogikirjoitukset   •   Syys 07, 2017 14:36 EEST

Tamro tarjoaa terveys- ja hyvinvointituotteiden valmistajille apteekkien ja sairaaloiden lisäksi myös kaikki vähittäiskaupan jakelukanavat. Terveys- ja hyvinvointituotteiden kysyntä kasvaa, ja kuluttajien erilaistuviin tarpeisiin vastaavat myös terveystuotekaupat. Luonnonmukaisuudesta on tullut jo pysyvä trendi, ja tuotteita halutaan ostaa palvelevasta myymälästä.